Saturday, July 4, 2009

ျမန္မာျပည္ ဂီတဘုရင္ ကရင္အမ်ိဴးသား ခ်စ္စမ္းေမာင္ ႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး

တုိက္ႀကခုိက္ႀက သတင္းေတြ လည္းမႀကားခ်င္ အဆုံး ျငီးေငြ ့လာျပီ
ဘန္ကီမြန္းအလာ ႏြားအုိဂ်ိဳကုတ္ သန္းေရြ က အန္တီစုကုိ ပြဲထြက္ခြင့္မ်ား ေပးေလမလားလုိ ့ ရင္တမမနဲ ့ေစာင့္ ေမွ်ာ္ေန ေသာ ပုရိတ္သတ္အေပါင္းတုိ ့……………..
ခုေတာ့ ဆရာခ်စ္ ကုိပဲ ဆက္ဆြဲခုိင္းလုိက္ ေတာ့မယ္…….
ဆက္ဆြဲမယ္……..ဆရာခ်စ္………………………………ဆက္ဆြဲ...............


ေျခာက္ႀကိဳးကေ၀ ခ်စ္စမ္းေမာင္ႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး
THURSDAY, 02 JULY 2009 15:42 ဧရာဝတီ

Iron Cross (IC) ၏ လိဒ္ဂစ္တာသမား ခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ ကြယ္လြန္သူ ေတးေရး ဂစ္တာသမား ေစာဘြဲ႕မႉး၏ တပည့္ တဦးျဖစ္ၿပီး IC ၏ လိဒ္ဂစ္တာသမား အျဖစ္ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္ တီးခတ္ခဲ့သူ ျဖစ္သည္။ အသက္ ၄ ႏွစ္ေက်ာ္ အရြယ္ ကတည္းက ဂစ္တာ စတီးခဲ့ၿပီး ယခု အသက္ ၃၀ ေက်ာ္ထိ လိဒ္ဂစ္တာကိုသာ တစိုက္မတ္မတ္ တီးခတ္သူ ျဖစ္သည္။ တကိုယ္ေတာ္ လက္စြမ္းျပ ဆိုလိုစီးရီးအျဖစ္ ေျခာက္ႀကိဳးကေဝ အမည္ရွိ စီးရီးကို ထုတ္ေဝခဲ့ရာ ဂီတေလာက တြင္ ေျပာစမွတ္တြင္သည့္ စီးရီးတေခြျဖစ္ခဲ့သည္။ ခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ အိုင္စီရႈိးတိုင္းတြင္ ဂစ္တာဆိုလို တီးခတ္၍ ပရိသတ္အား ဖမ္းစားႏုိင္သူျဖစ္သည္။ ေရာ့ခ္ဝါသနာအိုး ဂစ္တာရူးသြပ္သူ လူငယ္မ်ားက ဆရာခ်စ္ ဟု ေခၚတြင္ေသာ ခ်စ္စမ္းေမာင္ကို ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕တြင္ ေတြ႕ဆံုခိုက္ ဧရာဝတီ မဂၢဇင္းက ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းခဲ့ ပါသည္။
(ဓာတ္ပံု - ဧရာဝတီ)
ေမး။ ။ ဒီႏွစ္ထဲမွာ ထူးထူးျခားျခား ဂစ္တာနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ ဘာေတြ လုပ္ဖို႔ ရွိပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ ခုေလာေလာဆယ္မွာ စာအုပ္ထုတ္ဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။ တပ္ပ္ (Tab) ေကာ၊ ပက္ကား ႏုတ္စ္ ေကာ၊ တရုတ္ႏုတ္စ္ ေကာ ပါတဲ့ စာအုပ္ေပါ့။ ေနာက္ေတာ့ ဗီဒီယို ဂစ္တာ lesson သေဘာမ်ိဳးေလးေကာ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္ဆြဲေနတယ္။ အဲဒါကို ဒီႏွစ္ထဲမွာေတာ့ ၿပီးေအာင္လုပ္ဖို႔ စဥ္းစားထားတယ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔က က်ေနာ္တို႔တီးခဲ့ၿပီး ကိုေလးျဖဴတို႔၊ ကိုအငဲတို႔၊ မ်ိဳးႀကီးတို႔ ဆိုခဲ့တဲ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္သီခ်င္းေတြ လုပ္မယ္။ က်ေနာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္ Creation လုပ္ထားတဲ့ သီခ်င္းေတြကို ဂစ္တာ သခၤန္းစာအေနနဲ႔ ျပန္တီးျပမွာေပါ့။ စာအုပ္မွာလဲ အဲဒါ ထည့္မယ္။ တပုဒ္လံုးေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့။ အဓိကက ဆိုလို Parts ေလးေတြ လုပ္ျပမယ္။

ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္အေနနဲ႔ ေျခာက္ႀကိဳးကေဝထြက္ခဲ့တာ ၁၀ စုႏွစ္ တခု ရွိခဲ့ၿပီဆိုေတာ့ အဲလို ဆိုလိုအေခြတေခြကို ေျခာက္ႀကိဳးကေဝတုန္းကလို ေရာေထြးမေနဘဲ ခ်စ္စမ္းေမာင္ရဲ႕ သီးသန္႔ စတိုင္နဲ႔ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္မရွိဘူးလား။

ေျဖ။ ။ အဲဒီဆိုလိုေခြက လုပ္ေနတာ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ေတာ့ ၿပီးေနၿပီ။ ဒါေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ ဟာေလးေတြ စိတ္တိုင္းမက်လို႔ ျပန္ျပင္လိုက္၊ ျပန္တီးလိုက္ လုပ္တာနဲ႔ မၿပီးႏိုင္တာ။ အဲဒါေၾကာင့္ Lesson ေခြကို အရင္ထုတ္ဖို႔ စီစဥ္လိုက္တာ။ ေနာက္တခုက စတိုင္ေရာေထြးေနတယ္ ဆိုတာကလည္း က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္က Country လည္း အရမ္းႀကိဳက္ခဲ့တာကိုး .. ဒါေပမယ့္ အဓိကကေတာ့ ေရာ့ခ္ေပါ့ေနာ္။ ေရာ့ခ္ႀကီးပဲ မဟုတ္ဘဲ အဲလို ေရာတာေလးကို က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ကိုက ႀကိဳက္ေနတာ။

ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ တီးခဲ့တဲ့ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ သက္တမ္းမွာ တီးခဲ့တဲ့ ပံုစံေတြအရ ဟိုးအရင္ ပရိသတ္နဲ႔ အခုပရိသတ္ ဘာေတြကြာျခား သလဲ။

ေျဖ။ ။ ပရိသတ္ကေတာ့ က်ေနာ္ျမင္တာကေတာ့ အရင္ကဆို အဆိုနဲ႔အတီးနဲ႔မွာ ေပၚျပဴလာျဖစ္တဲ့ အဆိုဘက္ကိုပိုၿပီး အားေပးၾကတယ္။ ခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး မွ်လာပါတယ္ အတီးသမား ေတြကိုလည္း ေတာ္ေတာ္ေလး အားေပးလာတာေတြ႕ရတယ္။

ေမး။ ။ ေရာ့ခ္ သတ္သတ္ ပရိသတ္က နည္းသြားတယ္လို႔မထင္ဘူးလား။

ေျဖ။ ။ အဲဒါကေတာ့ သူ႔ဟာနဲ႔သူရွိေနပါတယ္။ အားေပးတာက အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲဗ်။

ေမး။ ။ ဆိုလိုိတီးတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေလ့က်င့္မႈပိုင္းကေကာ။

ေျဖ။ ။ ေလ့က်င့္တာကေတာ့ ေန႔တိုင္းတီးေနရတာပဲေလ။ ေန႔တုိင္း အသံဖမ္းကရိွေနေတာ့ ကိုယ္ေလ့က်င့္ ခ်င္တာေလးေတြ အဲဒီထဲမွာပဲ ေရာၿပီး ေလ့က်င့္ရတာပဲ။

ေမး။ ။ ျပည္တြင္းျပည္ပက ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ေလးစား အတုယူရတဲ့ ဂစ္တာသမားေတြက ဘယ္သူေတြလဲ။

ေျဖ။ ။ နာမည္ေတြ အေနနဲ႔ကေတာ့ အမ်ားႀကီးေပါ့ေနာ္။ က်ေနာ့္အေပၚမွာ လႊမ္းမိုးတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ နာမည္နဲ႔ေတာ့ မေျပာခ်င္ဘူးေပါ့။ က်ေနာ္က အားလံုးဆီက ေကာင္းတဲ့ အခ်က္ေလးေတြကိုပဲ ယူတာ ဆိုေတာ့ တမင္ နာမည္နဲ႔ မေျပာခ်င္တာ။ တေယာက္ဆီက ကိုယ္ႀကိဳက္တာေတြကိုပဲ ယူတဲ့ သေဘာေပါ့။ ႀကိဳက္တာကေတာ့ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။

ေမး။ ။ ေနာက္ဆံုး မ်ိဳးႀကီး live show အေခြမွာဆိုရင္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ရဲ႕ ဆိုလိုတီးပံု စတုိင္က စတိဗ္ဗို္င္း (Steve Vai) ရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈ ခံေနရသလိုမ်ိဳး ေျပာၾကတယ္။ အဲဒါကေကာ။

ေျဖ။ ။ အဲဒါကလည္း ဟုတ္ခ်င္ဟုတ္မွာပါပဲ။ ေရာ့ခ္ တီးတယ္ ဆိုကတည္းက တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ မကြဲၾကတာမ်ိဳးရွိတယ္ေလ။ လႊမ္းမိုးတာမ်ိဳးေတာ့ ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မယ္။ စတိဗ္ဗိုင္းကို က်ေနာ္ ႀကိဳက္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ စတိုင္လႊမ္းမိုးတယ္ ဆိုတာထက္ သူ႔ရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ေတြကိ္ု က်ေနာ္က ပိုၾကည့္တယ္။

ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္အေနနဲ႔ ဆိုလို ရႈိးေကာ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္မရွိဘူးလား။

ေျဖ။ ။ တခ်ိန္ေတာ့ လုပ္ျဖစ္မွာပါ။ ဒါေပမယ့္ ျဖစ္သလို မလုပ္ခ်င္ဘူး။ ဒါမ်ိဳးက မ်ားမ်ားစားစား လုပ္ေလ့ရွိတဲ့ ပြဲလည္းမဟုတ္ေတာ့ ေသခ်ာေလး တုိင္တုိင္ပင္ပင္နဲ႔လုပ္ခ်င္လို႔။ ေနာက္ၿပီး ကိုယ္တေယာက္တည္း ဆိုတာထက္ ကိုယ့္ထက္ သဘာရွိတဲ့သူေတြနဲ႔ တူတူ တြဲၿပီး လုပ္ခ်င္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ အခ်ိန္ယူခ်င္တယ္။ လုပ္သင့္တဲ့အခ်ိန္ေပါ့ေနာ္။ ေျပာရရင္ က်ေနာ္တို႔က အရမ္းအလုပ္ရႈပ္တယ္။ ဒီႏွစ္ဆိုရင္ ကန္ထရို္က္စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ထားတာမ်ိဳးရွိေနတာ ဆိုေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆးမရွိဘူး။ ေနာက္တခါ တျခားပေလယာေတြနဲ႔လည္း ညႇိႏႈိင္းရမယ္ေလ။ ေနာက္တခါ ဒါမိ်ဳးလုပ္ၿပီဆိုရင္ မက်န္ခဲ့တာမ်ိဳးမလုပ္ခ်င္ဘူး။

ေမး။ ။ IC က အေခြတေခြလုပ္ရင္ ဘယ္ေလာက္ၾကာလဲ။

ေျဖ။ ။ ကိုေလးျဖဴဟာဆိုရင္ တႏွစ္ေလာက္ အခ်ိန္ယူရတယ္။ သူက ဆက္တိုက္တီးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲေလာက္မၾကာဘူးေပါ့ .. ဒါေပမယ့္ လုပ္ရင္ က်ေနာ္တို႔က အေကာင္းဆံုး ရလဒ္ကို လိုခ်င္တာဆိုေတာ့ ေသခ်ာ လုပ္ေနၾကတာနဲ႔ ၾကာတာ။ ပေလယာအားလံုးပဲေလ။ ေနာက္တခါ မစၥေဒါင္းလုပ္ရင္လည္း တပုဒ္ကို တရက္လံုး လုပ္တာမ်ိဳးေလ။

ေမး။ ။ အခု လူငယ္ေတြထဲမွာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တို႔လို လိဒ္ ဆိုလို တီးဖို႔ ခေရဇီျဖစ္ေနတာမ်ိဳး ရွိေသးလား။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တို႔ကို ခ်ဥ္းကပ္လာတာမ်ိဳးရွိသလား။

ေျဖ။ ။ အဲဒီလိုမ်ိဳးရွိေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈအေနနဲ႔ ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ တုန္းကလိုမ်ိဳး မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ အားမရဘူးေပါ့။ အဲဒါ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ အဓိကက ေနာက္ပိုင္းမွာ Backing ကို သူတို႔ ဦးစားေပး တီးလာၾကေတာ့ ဆိုလိုပိုင္းမွာ အားနည္းလာတဲ့ သေဘာပါ။ Backing ပုိင္းမွာေတာ့ ေသေသ သပ္သပ္ တီးႏိုင္လာ ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆိုလို ပုိင္းမွာေတာ့ သိပ္ၿပီး ဖန္တီးမႈ မလုပ္ႏိုင္ၾကေတာ့ဘူး။ အခု ေပၚလာတဲ့ ဂီတအမ်ဳိးအစားကို သူတို႔ မွီခိုတာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္ႏုိင္တာေပါ့ေနာ္။

ေမး။ ။ ေမးေနက် ေမးခြန္းေဟာင္းတခုကိုပဲ ျပန္ေမးခ်င္ပါတယ္။ ေကာ္ပီနဲ႔ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္မွာ ဖန္တီးရတာ ဘယ္ဟာကို ပိုအားထုတ္ရသလဲ။
(ဓာတ္ပံု - ဧရာဝတီ)
ေျဖ။ ။ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ကေတာ့ ေကာ္ပီဆိုတာက သူတို႔တီးတာကို တူေအာင္ျပန္ တီးရတာ ဆိုေတာ့ လြယ္တာ ရွိသလို လက္ေပါက္ကပ္တာမ်ိဳးလည္း ရွိပါတယ္။ ေနာက္တခုက သူတို႔ရဲ႕ ကာလာကို အနီးစပ္ဆံုး တူေအာင္ တီးရတာ ဆိုေတာ့ အရမ္းခ်ိန္ဆရပါတယ္။ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ကေတာ့ ပိုလြတ္လပ္တာေပါ့ .. ေကာ္ပီ ကေတာ့ ေဘာင္နဲ႔ ဆိုေတာ့ လုပ္ရတာ သိပ္မလြတ္လပ္ဘူး။ ခုေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ကိုပဲ ပိုၿပီး လုပ္ခ်င္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခု ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ လုပ္ႏုိင္တယ္ ဆိုတာကလည္း တခ်ိန္က ေကာ္ပီေခြေတြ အမ်ားႀကီး တီးခဲ့လို႔ ပညာရတာမ်ိဳးလည္း ပါတာေပါ့။

အခုေခတ္လူငယ္ေတြက ေကာ္ပီကိုသိပ္မတီးၾကရဘူး။ က်ေနာ္တို႔ ေကာ္ပီတီးတယ္ ဆိုတာက သူ႔ရဲ႕ မူရင္းကို မီေအာင္တီးရတာေလ။ ေကာ္ပီသီခ်င္းတပုဒ္ကို ရႈိးတီးတယ္ ဆိုတာက အေပၚယံေၾကာပဲ။ ဒါေပမယ့္ အသံသြင္းၿပီဆိုရင္ သူ႔ရဲ႕ တလိုင္းခ်င္းစီကို ႏုတ္ထုတ္ၿပီး ေသခ်ာ လုပ္ရတာေလ။ အဲဒီေတာ့ သူ႔ကိုအတြင္းက်က် ေလ့လာသလိုျဖစ္တယ္။ ဆိုလ္ိုတာက ငယ္ငယ္က ေကာ္ပီ တီးတဲ့ အေလ့အက်င့္က ကိုယ့္ဘာသာ ကိုယ္ပိုင္ ဖန္တီးမႈလုပ္တဲ့အခါမွာ အမ်ားႀကီး အသံုးဝင္တယ္ ဆိုတာပါ။

ေမး။ ။ ခုေနာက္ပိုင္းမွာ ေရာ့ခ္သမားေတြ ကိုယ္ပုိင္သံစဥ္ လုပ္လာၾကတာေတြ႕ရတယ္။ မ်ိဳးႀကီး၊ ကိုေလးျဖဴ ထြက္ၿပီးၿပီ .. ခု ေနာက္ထပ္ ကိုအငဲ ထြက္ဦးမယ္ ေျပာတယ္။ အဲလိုျဖစ္တာဟာ ဘာေၾကာင့္လဲ။ ဂီတေရစီးေၾကာင္း ပံုစံ ေျပာင္းသြားလို႔လား။

ေျဖ။ ။ အဲဒါက ဒီလုိဗ်။ က်ေနာ္တို႔ႀကိဳက္ၾကတဲ့ ပံုစံေတြ၊ က်ေနာ္တို႔တီးခ်င္တဲ့ ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈေတြ၊ သူတို႔ အဆိုေတာ္ေတြဆိုခ်င္တဲ့ ပံုစံေတြက ခုမွ ေတးေရးတြ ထြက္လာတာဗ်။ အရင္တုန္းကဆို ရွိတယ္ ဆိုေပမယ့္ ေတးေရးေတြနဲ႔ အစပ္အဆက္မတည့္တာမ်ိဳးလည္းျဖစ္မယ္။ ေနာက္ပိုင္း ေရးႏုိင္တဲ့သူေတြလည္း ေပၚလာတယ္။ အဓိကကေတာ့ သီခ်င္းနားေထာင္အားပါပဲ။ ခုေနာက္ပိုင္းလူငယ္ေတြဆိ္ု ေမာ္ဒန္ေရာ့ခ္ ပံုစံကို နားေထာင္တာမ်ားေတာ့ သီခ်င္းေရးတဲ့အခါ အဲဒီပံုစံမ်ိဳးေတြခ်ည္းျဖစ္တာ ျမင္ဖူးတယ္။

ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္က စက္ေတြကိုလည္း စိတ္ဝင္စားတယ္၊ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ကိစၥေတြမွာ ခေရဇီ ျဖစ္တယ္ ၾကားဖူးတယ္။ အဲေတာ့ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ရဲ႕ အလုပ္က ႏွစ္ခု ျဖစ္မေနဘူးလား။

ေျဖ။ ။ ျဖစ္တယ္ဗ်။ တကယ့္တကယ္က်ေတာ့ ပေလယာတေယာက္က နည္းပညာကိုလည္း သိထားဖို႔လိုတယ္ဗ်။ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ ကာလာေတြကို မရမခ်င္းရွာတာမ်ိဳးေပါ့ .. အဲဒါက အခ်ိန္ေပးရတာေပါ့။ စက္ကေတာ့ ရွိတာေပါ့ေလ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္လိုခ်င္တဲ့အသံကို မရရေအာင္ ခ်ိန္ရတာမ်ိဳး သေဘာက်တယ္။ ေနာက္ အသံသြင္းတဲ့ အပိုင္းမွာေပါ့ .. အဲဒီအပိုင္းမွာလည္း ကိုယ္က သိေနတာ ဆိုေတာ့ ပိုေကာင္းတယ္ေလ။

ေမး။ ။ ေရာ့ခ္ ဆိုတာက ခုဆို ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာလာၿပီလို႔ ေျပာလို႔ရတယ္ေနာ္။ ၾကားထဲမွာ တျခား ဂီတပံုစံေတြ ေပၚလာေပမယ့္ ေရာ့ခ္က ဒီတိုင္းပဲ .. အဲဒါကို ဘယ္လိုထင္လဲ။

ေျဖ။ ။ အဲဒါကေတာ့ က်ေနာ္တို႔သာ ေသသြားမယ္ ေရာ့ခ္က ေပ်ာက္သြားမွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ပဲ ထင္တယ္။ လူရဲ႕လက္နဲ႔လုပ္တဲ့ လုပ္အားက ဘယ္ေတာ့မွ ေပ်ာက္သြားမွာမဟုတ္ဘူး။

ေမး။ ။ ခုေနာက္ပိုင္း စက္နဲ႔၊ ပရိုဂရမ္ေတြနဲ႔ လုပ္လာၾကေတာ့ လက္နဲ႔ ဖန္တီးမႈအားက တိမ္ေကာ သြားမယ္ ထင္လား။

ေျဖ။ ။ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးဗ်။ ပရိုဂရမ္ေတြ လုပ္တယ္ဆိုတာကလည္း လူက Command ေပးရတာပဲေလ။ အဲဒီေတာ့ ဒီမ်ဴးဇစ္က မေပ်ာက္ႏုိင္ဘူး။ ဥပမာ Country မေပ်ာက္သလိုေပါ့။ မ်ဴးဇစ္ေတြသာ ထပ္တိုးရင္ တိုးသြားမယ္ေပါ့ဗ်ာ။

ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္က ေရာ့ခ္အျပင္ ဘာေၾကာင့္ Country ကို ႀကိဳက္ရတာလဲ။

ေျဖ။ ။ ဘာေၾကာင့္ႀကိဳက္လဲ ဆုိေတာ့ ပညာပါလို႔ပါ။ သူက ေရာ့ခ္လို စေကးလ္ေတြ တီးရံုနဲ႔မၿပီးဘူးဗ်။ open string လိုမ်ိဳးေပါ့ ဘင္ဂ်ိဳ စတိုင္ေလးေတြပါရင္ပါမယ္။ သူ႔အယူအဆေလးေတြက တမ်ိဳး။ ေနာက္တခုက လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ တီးလို႔မရဘူး။ သူ႔မယ္လိုဒီကိုက up .. down အရမ္းမ်ားတယ္။ အသက္ ႀကီးလာရင္လည္း အဓိကကေတာ့ ေရာ့ခ္ကိုပဲ အေျခခံၿပီးသြားမွာပဲ။ အားလံုးကိုေတာ့ ခံစားတတ္ပါတယ္ .. pop ေတြေကာ ေနာက္ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ရိုးရာ သီခ်င္းေတြလည္း ခံစားတတ္ပါတယ္။

ေမး။ ။ ျပည္ပတိုးေတြသြားရင္ ဂစ္တာဘယ္ႏွစ္လက္ ယူသြားေလ့ရွိလဲ။

ေျဖ။ ။ ျပည္ပသြားရင္ေတာ့ အနည္းဆုံး ၂ လက္ေပါ့။ ျပည္တြင္းမွာေတာ့ ၆ လက္၊ ၇ လက္ အဲလို ယူတယ္။ အဲဒါကလည္း သီခ်င္းကာလာ မတူတာ ရွိမယ္။ ေနာက္ tunings ေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းေနတာမ်ိဳး ဆိုေတာ့ ဂစ္တာကို ေျပာင္းသံုးဖို႔ လိုအပ္တယ္ေလ။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ စက္နဲ႔ညႇိတဲ့ ဂစ္တာေပါ့ေနာ္ အဲဒါပဲ သံုးတယ္။ အဲဒါက တိက်တယ္ေလ။

ေမး။ ။ ျပည္ပခရီးထြက္ရင္ ဘယ္လိုပစၥည္းနဲ႔မွ တီးႏိုင္မယ္ဆိုတာမ်ိဳး လုပ္လို႔ရလား။

ေျဖ။ ။ မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ရပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔က ေပးႏုိင္မယ့္ ပစၥည္းစာရင္းကို ေတာင္းလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘယ္လိုဟာ လိုခ်င္တယ္ ဆိုတာေျပာလိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ႏွစ္စမွာ တီးခဲ့တဲ့ ဘန္ေကာက္ရႈိး မွာေတာ့ ပစၥည္းေတြက ေတာ္ေတာ္ကိုညံ့တယ္။ က်ေနာ္တို႔ ျပည္တြင္းမွာေတာင္ ဒါမ်ိဳးမသံုးဘူး။ ဒါေပမယ့္ မတတ္ႏုိင္ဘူးေလ။ သံုးလုိက္ရတာမ်ိဳးရွိတာပဲ။

ေမး။ ။ IC အေနနဲ႔ေမးရရင္ ခုခ်ိန္ထိ ဘာေၾကာင့္ ဒီအဆိုေတာ္ေတြ၊ ဒီတီးတဲ့သူေတြနဲ႔ ၿမဲေနတာလဲ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ရဲ႕ အျမင္ကို ေျပာပါဦး။

ေျဖ။ ။ က်ေနာ့္အျမင္ေျပာရရင္ အဓိက တေယာက္နဲ႔တေယာက္ နားလည္မႈေပါ့ေနာ္။ ေနာက္တခုက က်ေနာ္တို႔မွာ မူးယစ္ေဆးနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဘာအေႏွာင္အဖြဲ႕မွ မရွိဘူး။ ေနာက္ တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ ပြင့္လင္းတယ္။ မေက်နပ္တာရွိလည္း ခ်က္ခ်င္းရွင္းၾက .. အဲလို သြားႏုိင္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ဒီလို ေရရွည္ တည္တံ့တယ္လို႔ထင္တယ္။ ေရွ႕ေလွ်ာက္လည္း အဲလိုပဲ သြားမွာပဲ။ ခုေလာက္ထိ လုပ္လာၾက ၿပီးမွ နားရင္လည္း အားလံုး နားလိုက္ၾကမယ္။ အဲလိုပဲ စိတ္ကူးထားတယ္။

ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ရဲ႕ မိသားစုကို အခ်ိန္ဘယ္လိုေပးလဲ။ မိသားစုအေၾကာင္း ေျပာျပပါဦး။

ေျဖ။ ။ ေျပာရရင္ေတာ့ က်ေနာ့္မိန္းမက က်ေနာ့္ကို အမ်ားႀကီးနားလည္ေတာ့ က်ေနာ္ ဘာမွ သိပ္မလုိဘူး။ ေနာက္တခါ က်ေနာ့္စတူဒီယိုကလည္း အိမ္မွာဆိုေတာ့ အိမ္မွာပဲ အလုပ္ေတြမ်ားေနတတ္တယ္။ အဲဒီၾကားတာ တအိမ္ထဲ ေနၿပီး မေတြ႕တာမ်ိဳးရွိတယ္ .. ဒါေပမယ့္ သူက ေတာ္ေတာ္ေလး နားလည္ေပးတယ္။ ေရရွည္ သြား ႏုိင္တာက သူနားလည္ေပးလို႔ ဒီလိုမ်ိဳးသြားႏုိင္တာ မဟုတ္ရင္မလြယ္ဘူး။ ဒီေန႔အေျခအေန ေရာက္လာတာကလည္း ပထမဆံုးက ဘုရားေက်းဇူးေပါ့။ ေနာက္တခုက က်ေနာ့္မိသားစုရဲ႕ အားေပးမႈေပါ့။ ကေလး သံုးေယာက္မွာ အငယ္ဆံုး ကေတာ့ ဝါသနာပါတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ကေလးေတြကို အတင္းႀကီးတြန္းအားမေပးခ်င္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔တုန္းက ဒီလို ပစၥည္းေတြအတြက္ အရမ္းကို ႀကိဳးစားရေပမယ့္ သူတို႔က်ေတာ့ အရမ္းကိုလြယ္ကူလြန္းေနတာ ျမင္ရတာေတာ့ က်ေနာ္မႀကိဳက္ဘူး။ သူတို႔ကုိ ဒီထက္ပို ႀကိဳးစား ေစခ်င္တယ္။ ။

No comments:

Post a Comment