ondragstart="return false" onselectstart="return false"

Wednesday, September 26, 2012

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဖို႔၀ိန္း ျမန္မာမိသားစုေတြနဲ႔ ေတြ႔ဆံု


“ဒီႏိုင္ငံကို ေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ဒီႏုိင္ငံက အေကာင္းဆံုး သင္ယူႏုိင္တာေတြကို သင္ယူေစခ်င္ပါတယ္။ ဒါဟာ အေရးႀကီးဆံုးပါ။ သင္ယူခ်င္စိတ္က အေရးႀကီးဆံုးပါ။ က်မ ခဏခဏ ေျပာပါတယ္။ လူေတြဟာ က်မရဲ႕ မ်က္စိထဲမွာ လူဆိုးရယ္ လူေကာင္းရယ္၊ လူေတာ္ရယ္ လူညံ့ရယ္ လို႔ ဆိုတာထက္ သင္လို႔ ရတဲ့သူနဲ႔ သင္လို႔ မရတဲ့သူ ဆိုတာကို ၾကည့္တယ္။ အဲဒီေတာ့ သင္လို႔ရတဲ့သူေတြက က်မတုိ႔ ႏုိင္ငံအတြက္တင္သာမက တကမၻာလံုးအတြက္၊ လူသားမ်ားအတြက္ အင္မတန္မွ တန္ဖိုးရွိတယ္။ သင္လို႔မရတဲ့သူေတြ ဆုိတာဟာ တန္ဘုိးဟာ တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလ်ာ့ေလ်ာ့သြားၿပီးေတာ့ ေနာင္က်လို႔ရွိရင္ သူ႔ရဲ႕ အသိုင္းအ၀ိုင္းအတြက္ တန္ဖိုးမဲ့တဲ့သူ ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။

ဒီေတာ့ သင္ယူႏုိင္ဖို႔ဆိုတာ အဓိက ပထမ လိုအပ္ခ်က္က ဘာလဲဆိုေတာ့ ကိုယ့္မွာ သင္ယူစရာေတြ ရွိေသးတယ္ ဆိုတဲ့ အသိရွိမွ သင္ယူလို႔ ရႏုိင္တယ္။ တခ်ိဳ႕က ကိုယ့္ကုိယ္ကို သင္ယူစရာ မရွိေတာ့ဘူး။ ငါတို႔က အားလံုး တတ္သြားၿပီလို႔ ထင္သြားလို႔ရွိရင္ ဆက္ၿပီးေတာ့ သင္ၾကားဖို႔ မလြယ္ပါဘူး။ က်မတို႔ရဲ႕ ႏုိင္ငံသူႏုိင္ငံသားမ်ားဟာ ဒီမွာေရာက္ေနတဲ့ အခါ အခုတင္မဟုတ္ဘူး၊ တသက္လံုး သင္စရာေတြ ရွိေနတယ္ဆိုတာကို ႏွလံုး သြင္းထားေစခ်င္ပါတယ္။ ဒီလို သင္ယူမွ က်မတို႔ရဲ႕ႏိုင္ငံကို အက်ိဳးျပဳႏိုင္မွာပါ။”

“က်မတို႔ တိုင္းရင္းသားမ်ား အားလံုးရဲ႕ စြမ္းေဆာင္မႈနဲ႔ လုပ္ရမယ့္ကိစၥ ျဖစ္ပါတယ္။ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို က်မ နည္းနည္း ရွင္းျပခ်င္တယ္။ ၂၁ ရာစု ပင္လံုလို႔ က်မတို႔ ေျပာတာဟာ ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ေျပာတာလဲ ဆိုတာ သိပ္ၿပီးေတာ့ သေဘာေပါက္ပံုမရဘူး။ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ စစ္မွန္တဲ့ ျပည္ေထာင္စု စိတ္ဓာတ္တခုကို က်မတို႔ ေမြးျမဴဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ စစ္မွန္တဲ့ ျပည္ေထာင္စု စိတ္ဓာတ္ဆိုတာ အေျခခံအားျဖင့္ ဘာလဲ ဆိုေတာ့ က်မတုိ႔ ၾကားထဲမွာ မတူညီတဲ့ဟာေတြ ဘာပဲရွိရွိ ဒီ မတူညီမႈေတြ အေပၚမွာ အေျခခံၿပီးေတာ့ ညီညြတ္မႈရေအာင္ လုပ္ႏုိင္တယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ဓာတ္ကိုေတာ့ ပင္လံုစိတ္ဓာတ္လို႔ က်မ ေျပာခ်င္ပါတယ္။” ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္

No comments:

Post a Comment