ondragstart="return false" onselectstart="return false"

Monday, January 16, 2012

မ်က္စိလွယ္ တကုိယ္လုံးလည္ေနတဲ့ ကရင္လူငယ္တစ္ဦးရဲ့ေပးစာ

"ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကရင္တမ်ိဳးသားလံုးအတြက္ တိုက္ပြဲဝင္ခဲ့တဲ့မ်ိဳးခ်စ္ရဲေဘာ္အာဇာနည္ေတြဟာ ေကာ္သူေလး ကရင္နိုင္ငံေတာ္အတြက္လား ဒါမွမဟုတ္ အခုဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးမူတူေစဖိုးတို႔ အစိုးရနဲ့လက္မွတ္သြားထုိးတဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရးပဲလား"

အီးေမးမွတဆင့္လက္ခံရရွိတဲ့ ကရင္လူငယ္တစ္ဦးရဲ့ ေပးစာကုိ မူရင္းအတုိင္း တင္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။
xxxxxxxxxxxxxxx

ေသာသီခို ေရ.....

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ မ်က္စိလွည္ တကိုယ္လံုးလည္းလည္ကုန္ျပီ
ေကာ္သူးေလ နဲ့ပတ္သက္ျပီးကၽြန္ေတာ့အေၾကာင္းကိုေျပာျပရရင္
ကၽြန္ေတာ္က ဟိုးငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ျမန္မာျပည္မွာၾကီးျပီး ျမန္မာျပည္မွာပဲ ေက်ာင္းတက္ခဲ့ရတာပါ။ ေကာ္သူေလးနဲ့ပတ္သက္ျပီးေကာင္းေကာင္းမသိခဲ့ရပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္အခုလဲ အသက္ ၂၂ ပဲရွိေသးတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ျမန္မာျပည္မွာ အထက္တန္းေက်ာင္းအထိေက်ာင္းတက္ျပီး ထိုင္းျမန္မာနယ္စပ္မွာရွိတဲ့ ဒုကၡသယ္စခန္းမွာရွိတဲ့အထက္တန္းေက်ာင္းမွာ ဆက္ျပီးေက်ာင္းတက္ခဲ့တယ္
အဲဒီအခိ်န္မွာ ေကအဲန္ယူ ဆိုတာ ၈၀% ရာခိုင္နဳန္းေလာက္ေကာင္းေကာင္းသိခဲ့ရပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္သိတဲ့အအရာေတြကေတာ့

၁။ ကၽြန္ေတာ္တို႔တိုင္းျပည္နဲ့လြတ္လပ္ေရးအတြက္ အသက္ေပးသြားတဲ့

ေစာဘဦးၾကီးရဲ့မူေလးခ်က္

၂။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အခုတိုက္ေနတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ေကာ္သူးေလ (ကရင္နို္င္ငံေတာ္)အတြက္

ေနာက္အမ်ားၾကီးရွိေသးတယ္............................။

(ေကာ္သူေလး ကီ ၊္ကညီ နဲ့ပတ္သက္ျပီးကၽြန္ေတာ့ရဲ့အျမင္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကရင္လူမ်ိဳးေတြဟာ ကိုယ္ပိုင္ နိုင္ငံ ကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ကိုယ္ပိုင္အစိုးရ အတြက္တိုက္ပြဲဝင္ခဲ့တာလို႔ျမင္ခဲ့တာ)

ေသာသီခို္တို႔အတြက္ေမးခြန္း

- ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကရင္တမ်ိဳးသားလံုးအတြက္ တိုက္ပြဲဝင္ခဲ့တဲ့မ်ိဳးခ်စ္ရဲေဘာ္အာဇာနည္ေတြဟာ ေကာ္သူေလး ကရင္နိုင္ငံေတာ္အတြက္လား ဒါမွမဟုတ္ အခုဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးမူတူေစဖိုးတို႔ အစိုးရနဲ့လက္မွတ္သြားထုိးတဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရးပဲလား?

- ကၽြန္ေတာ္တို႔ တိုက္ေနတာ ကရင္လူမ်ိဳးတမ်ိဳးလံုးနိုင္ငံေတာ္နဲ့လြတ္လပ္ေရး(ဥပမာ အေရွ့တီေမာလို) အတြက္တိုက္ေနတာမဟုတ္ဘူးလား?

ေလးစားစြာျဖင့္
ေသာသီခိုရဲ့အမာခံ စာဖတ္ပရိတ္သတ္

ေစာအယ္ေကယာ (အေမရိကန္)
16/01/2012

1 comment:

Anonymous said...

saw eh gay yar, in 1948-1949 our focus point is to seperate from burma and to rule our self.but we change our focus point since 1956 .Now we fight for democaricy ,equal right and to establish federal so we have to make trust in each other.

Post a Comment