ကရင္လူငယ္ေခါင္းေဆာင္မႈသင္တန္း ပုသိမ္ၿမိဳ႕တြင္ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ စတင္ျပဳလုပ္
ေမ ၂၂ရက္၊ ၂၀၁၄ခုႏွစ္။ ေစာထြန္းလင္း
ကရင္လူငယ္ မိႆဟာယအဖြဲ႕က ဦးေဆာင္ကာ ကရင္လူငယ္ေခါင္းေဆာင္မႈသင္တန္းကို ဧရာ၀တီတုိင္းေဒသႀကီး၊ ပုသိမ္ၿမိဳ႕၊ မရမ္းေခ်ာင္းေက်းရြာ ကက္သလစ္သာသနာ၀င္းရွိ ခမ္းမ၌ ေမ ၂၀ရက္မွ ၂၃ရက္ေန႔အထိ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ စတင္ျပဳလုပ္ခဲ့ ေၾကာင္း သိရသည္။
၎သင္တန္းကို တုိင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ လူငယ္အခ်င္းခ်င္း ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးၿပီး စည္းလံုးမႈရွိေစရန္၊ မ်ိဳးႏြယ္စုဘာသာစကား၊ ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မူ၊ အယူ၀ါဒမခြဲျခားဘဲ ေဒသတိုးတက္ေရး ၀ိုင္းလုပ္ကိုင္တတ္ေစရန္ႏွင့္ ယခုေတြ႔ဆံုပဲြမွတဆင့္ လူမူဘ၀တုိး တက္ေရး အခြင့္အလမ္းမ်ား၊ အေတြ႔အႀကံဳ အသိပညာမ်ားကို ႏွီးေႏွာဖလွယ္ေဆြးေႏြးျခင္းျဖင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္သြားၾကရန္ ရည္ရြယ္ဖြင့္လွစ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကရင္လူငယ္မိ္ႆဟာယအဖြဲ႔၀င္တစ္ဦးျဖစ္သူ စေအာင္ျမင့္ဦးက ေျပာသည္။
“သင္တန္းမွာ သင္တာကေတာ့ ကရင္လူငယ္မ်ားႏွင့္ ေခါင္းေဆာင္မူစြမ္းရည္အေၾကာင္းကို စာေတြ႔၊ လက္ေတြ႔ သင္ေပးတယ္။ ဧရာ၀တီတုိင္းေဒသႀကီးမွာ ကရင္လူငယ္မိႆဟာယအေနနဲ႔ ပထမဦးဆံုးလုပ္တဲ့ သင္တန္းျဖစ္တယ္”ဟု စေအာင္ျမင့္ဦးက ေကအိုင္စီသို႔ ေျပာဆိုသည္။
ေလးရက္ၾကာပို႔ခ်သည့္ သင္တန္းသို႔ တုိင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ ၿမဳိ႕နယ္ ၂၀ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ဘာသာေရး၊ လူမူေရး၊ တကၠသိုလ္မ်ားတြင္ ဦးေဆာင္ပါ၀င္ေနသည့္ လူငယ္မ်ား၊ ၿမိဳ႕နယ္အသီးသီးတြင္ ကရင္စာသင္ၾကားေပးေနသည့္ လူငယ္ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား အပါအ၀င္ စုစုေပါင္း လူငယ္ ၁၀၀ဦး တက္ေရာက္ၾကေၾကာင္း သိရသည္။
သင္တန္း၌ ညေနပိုင္းတြင္ ပုသိမ္ကက္သလစ္သာသနာ၊ ဂ႐ုဏာလူမူကူညီေရးအဖြဲ႔ ဒါ႐ိုက္တာ ဖာသာဟင္နရီမန္းအုိင္ခလိန္ႏွင့္ အေမရိကန္အစိုးရက ခ်ီးျမႇင့္သည့္ Gold Star Award ဆုရ ဆရာမနန္႔အက္စတာတို႔က ေခါင္းေဆာင္မႈပညာႏွင့္ပတ္သက္၍ လာေရာက္သင္ၾကားေပးလွ်က္ရွိေၾကာင္း သင္တန္းတက္ေရာက္သူမ်ားက ေျပာဆိုသည္။
ယင္းသင္တန္းတက္ေရာက္ေနသည့္ ဟသာၤတတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားသမဂၢအဖြဲ႔၀င္၊ ဘူမိေဗဒ ဒုတိယႏွစ္ေက်ာင္းသား ေစာခူ ရွီးထူးက “သင္တန္းမွာ ေခါင္းေဆာင္မႈနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး တဦးနဲ႔တဦး ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း အျမင္ဖလွယ္လုိ႔ ရတယ္။ အထူးသျဖင့္ လက္ေတြ႔ ျပႆနာေျဖရွင္းတဲ့အပိုင္းကို ပိုၿပီး သိရွိနားလည္လာတယ္”ဟု ေကအုိင္စီသုိ႔ ေျပာသည္။
ကရင္လူငယ္မိႆဟာယအဖြဲ႕ကို ေနရာေဒသအသီးသီးရွိ ကရင္လူငယ္အေရး လုပ္ေဆာင္ေနသူမ်ားက ၂၀၁၁ခုႏွစ္က စတင္ မိတ္ဖြဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္ထားျခင္းျဖစ္ၿပီး လူငယ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ စာေပ၊ ယဥ္ေက်းမႈ၊ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးဆိုင္ရာ အသိပညာေပးလုပ္ငန္း မ်ား လုပ္ေဆာင္လွ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment