ondragstart="return false" onselectstart="return false"

Saturday, June 20, 2015

အလွည့္ဖ်ား ခံလိုက္ရျပန္ၿပီ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ အင္န္အယ္လ္ဒီ

ေသာက္ေရးမပါတဲ့ မ်ိဴးေစာင့္ဥပေဒေတြကို အေရးႀကီးဂြင္က်ယ္လုပ္ျပီးအတည္ျပဴခဲ့ႀကတယ္၊ အခုေတာ့ ၂၀၀၈ ဖြဲ ့စည္းပုံျပင္ဖုိ ့အေျခအေနက ခ်ိဴ မုိင္မုိင္ျဖစ္သြားျပီး။ တာနဲ့က်န္ေသးတယ္ တုိင္းရင္းသားေတြနဲ ့လုပ္တဲ့ အပစ္ခတ္ရပ္စဲေရးတုိ ့ျငိမ္းခ်မ္းေရးတုိ ့ကုိျမင္ေယာင္ေသးတယ္..ဗမာစစ္အာဏာရွင္ေတြက မင္းတုိ ့တုိင္းရင္းသားေတြကုိ သနားတယ္လုိ ့ေျပာေနတာႀကာပါျပီ။
xxxxxxx
ေဆာင္းပါး - စည္သူေအာင္ျမင့္

အခုဆိုရင္ အမ်ားျပည္သူ စိတ္၀င္တစားနဲ႔ ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကတဲ့ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပံုကို ျပင္ဆင္တဲ့
ဥပေဒၾကမ္း ႏွစ္ခု လႊတ္ေတာ္အတြင္း တင္သြင္းခဲ့ပါၿပီ။

ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ ၂၀၀၈ ကို ျပင္ဆင္မယ္ဆိုၿပီး လႊတ္ေတာ္တြင္း လုပ္ငန္းေတြ
စတင္ခ်ိန္ကေန ႏွစ္ႏွစ္ၾကာလာတဲ့ ဒီကေန႔ အခ်ိန္က်မွ ဥပေဒၾကမ္း လႊတ္ေတာ္ထဲ
ေရာက္သြားတာပါ။

ထူးဆန္းတာ တစ္ခုက ဥပေဒၾကမ္းတင္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အင္န္အယ္လ္ဒီ တာ၀န္ရွိသူေတြက
လႊတ္ေတာ္ထဲ ေရာက္သြားတဲ့ ဥပေဒမူၾကမ္းထဲက အခ်က္ေတြဟာ သူတို႔ သေဘာတူထားတဲ့
အခ်က္ေတြ မဟုတ္ဘူး၊ လႊတ္ေတာ္တြင္း တင္သြင္းၿပီးသြားခ်ိန္အထိ သူတို႔ထဲက ဘယ္သူကမွ
အဲဒီ ဥပေဒၾကမ္းကို ျမင္ဖူးၾကတာ မဟုတ္ဘူး၊ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပံုကို ျပင္မယ္ဆိုၿပီးေတာ့သာ
လက္မွတ္ေရးထိုးေပးလိုက္တာ ျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး ေျပာဆိုလာၾကပါတယ္။

ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ဆင္ေရး ျပႆနာ ဘယ္လို ျဖစ္ရတာပါလဲ၊ ဒီတစ္ႀကိမ္လည္းေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔
အင္န္အယ္လ္ဒီ ပါတီ၀င္ေတြ အလိမ္ညာခံလိုက္ရျပန္ၿပီလားဆိုတာ ဒီတစ္ပတ္ ေဆြးေႏြးတင္ျပ
သြားပါ့မယ္။

တကယ္ေတာ့ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ေရးကို အေစာဦးဆံုးနဲ႔ ေတာက္ေလ်ာက္ ေျပာဆိုလာသူဟာ
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ အင္န္အယ္လ္ဒီပါတီ ျဖစ္ပါတယ္။

၂၀၁၂ ၾကားျဖတ္ ေရြးေကာက္ပြဲ၀င္စဥ္တုန္းကလည္း လႊတ္ေတာ္ထဲ ေရာက္သြားရင္ ဖြဲ႕စည္းပံု
ျပင္ဆင္ေရးကိစၥ ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္မယ္ဆိုၿပီး မဲဆြယ္ခဲ့ၾကသူေတြပါ။

ဒါတင္မက ေနာက္ပိုင္း ပုဒ္မ ၄၃၆ နဲ႔ အျခား အခ်က္အလက္ေတြ ျပင္ဆင္ ႏုိင္ေရး
လူထုစု႐ံုးေဟာေျပာပြဲေတြ က်င္းပခဲ့ၿပီး ျပည္သူလူထု ေထာက္ခံလက္မွတ္ ငါးသန္းေက်ာ္ ရေအာင္
စုစည္းႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ တကယ္တန္း ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ေရး လႊတ္ေတာ္ထဲ လုပ္ငန္း စတင္တဲ့အခါ ျပည္ခုိင္ၿဖိဳးပါတီက
လက္ဦးမႈ အရယူလိုက္ပါတယ္။

ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အဆုိကို ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီ အမတ္ေတြကပဲ တင္ျပၿပီး
၂၀၁၃ ႏွစ္လယ္မွာ လုပ္ငန္းေတြ စတင္ပါတယ္။

၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ဇူလိုင္လမွာ အဖြဲ႕၀င္ ၁၀၈ ဦးပါတဲ့ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ
ေလ့လာသံုးသပ္ေရး ပူးေပါင္း ေကာ္မတီဆိုတာကို ဖြဲ႕စည္းခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီ ေကာ္မတီဟာ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ဆင္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အၾကံဉာဏ္ေပးႏုိင္ပါတယ္ဆိုၿပီး
လူထု လူတန္းစား အသင္းအဖြဲ႕ေတြနဲ႔ ျပည္သူေတြဆီက သေဘာထား ေတာင္းခံတာေတြ
လုပ္ခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္ပိုင္း အဲဒီ အၾကံျပဳခ်က္ေတြကို စိစစ္ၿပီး ၂၀၁၄ ဇန္န၀ါရီ ၃၁ ရက္ေန႔မွာ လႊတ္ေတာ္ကို
အစီရင္ခံစာ ျပန္တင္ခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီေနာက္ အဖြဲ႕၀င္ ၃၁ ဦးပါတဲ့ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ဆင္ႏုိင္ေရး အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈ
ေကာ္မတီဆိုတာကို လႊတ္ေတာ္က ဖြဲ႕စည္း တာ၀န္ေပးခဲ့ျပန္ပါတယ္။

အဲဒီေကာ္မတီက လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ရမယ့္ လုပ္ငန္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လႊတ္ေတာ္နာယက
သူရဦးေရႊမန္းက တိက်တဲ့ လုပ္ငန္းလမ္းၫႊန္စာ တစ္ေစာင္ကို ၂၀၁၄၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၈ ရက္ေန႔မွာ
ေပးပို႔ခဲ့ပါတယ္။

တိတိက်က် လမ္းၫႊန္ခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးထဲက အေရးႀကီးတဲ့ ႏွစ္ခ်က္ကေတာ့ ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ေရး
ဥပေဒၾကမ္းထဲမွာ သမၼတ၊ ဒုသမၼတနဲ႔ ၀န္ႀကီးေတြအျဖစ္ ခန္႔အပ္မယ့္သူေတြဟာ ေရြးေကာက္ခံ
ျဖစ္ရမယ္ဆိုၿပီး ထည့္သြင္းဖို႔နဲ႔ ၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲမတုိင္ခင္ ေျခာက္လ အလိုမွာ ဥပေဒကို
ျပင္ဆင္ အတည္ျပဳၿပီးသားလည္းျဖစ္ရမယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြ ပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္။

အားလံုးသိၾကၿပီးျဖစ္တဲ့အတိုင္း ၾကားထဲမွာ ျဖစ္ပ်က္သြားခဲ့တဲ့ အေျခအေနအေၾကာင္း
အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ အခုလို ေရြးေကာက္ပြဲ က်င္းပဖို႔ ေလးလေက်ာ္ေလာက္ပဲ လိုေတာ့တဲ့ အခ်ိန္က်မွ
ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ေရး ဥပေဒၾကမ္း လႊတ္ေတာ္ထဲ ေရာက္ပါတယ္။

ဥပေဒၾကမ္းကို ေဆြးေႏြးျငင္းခံု၊ အတည္ျပဳတာေတြ လုပ္ရပါဦးမယ္။

အဲဒီအထဲမွာ ပုဒ္မ ၄၃၆ (က) ဆုိင္ရာ ပုဒ္မေတြ ပါ၀င္လာရင္ ျပည္လံုးကြ်တ္ လူထု ဆႏၵခံယူပြဲ
လုပ္ၾကရပါဦးမယ္။

အဓိပၸာယ္ကေတာ့ သူရဦးေရႊမန္း ၫႊန္ၾကားခဲ့သလို၊ ကတိေပးခဲ့သလို ေရြးေကာက္ပြဲ မတုိင္ခင္
ေျခာက္လ အလိုမွာ ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ဆင္ေရး ဥပေဒၾကမ္း အတည္ျပဳၿပီးသား ျဖစ္ေနရမယ္ဆိုတဲ့
ကတိပ်က္ျပယ္သြားတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကတိမတည္ခဲ့ဘူးလို႔လည္း မွတ္ယူႏုိင္ပါတယ္။

ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ လႊတ္ေတာ္ထဲကိုေတာ့ ျပင္ဆင္ခ်က္ ဥပေဒၾကမ္း ႏွစ္ခု ေရာက္သြားပါၿပီ။

အဲဒီ ဥပေဒၾကမ္းထဲမွာ အင္န္အယ္လ္ဒီဘက္က အဆိုျပဳတင္ျပထားတဲ့ ပုဒ္မ ၅၉ (စ) ကို ပယ္ဖ်က္
မေပးထားသလို၊ ပုဒ္မ ၄၃၆ ျပင္ဆင္ေရးမွာလည္း နဂို အမတ္စုစုေပါင္းရဲ႕ ၇၅ ရာခုိင္ႏႈန္းေက်ာ္
သေဘာတူမွ ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ႏုိင္မယ္ဆိုတဲ့အခ်က္အစား ၇၀ ရာခုိင္ႏႈန္း သေဘာတူရင္ ျပင္ႏုိင္မယ္
ဆိုတာေလာက္ ျပင္ဆင္ထားတာပဲ ရွိပါတယ္။

ေျပာရရင္ ဒီဥပေဒၾကမ္းဟာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ အင္န္အယ္လ္ဒီဘက္က ျပင္ဆင္လိုတဲ့
အေျခအေနမ်ဳိးနဲ႔ အလြန္ အလွမ္းကြာေနတာ ေတြ႕ႏုိင္ပါတယ္။

ဥပေဒၾကမ္းတင္ပံုကလည္း အလြန္ ထူးဆန္းပါတယ္။

ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ ပုဒ္မ ၄၃၅ မွာ အခုလို ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

"ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒကုိ ျပင္ဆင္ရန္ ဥပေဒမူၾကမ္းကို ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္ရွိ လႊတ္ေတာ္
ကိုယ္စားလွယ္ စုစုေပါင္း၏ ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္းက တင္ျပလာလွ်င္ အဆိုပါ ျပင္ဆင္ခ်က္ဥပေဒမူၾကမ္းကို
ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္က လက္ခံ ေဆြးေႏြးရမည္"လို႔ တိတိက်က် ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ လႊတ္ေတာ္တြင္းမွာ အဲဒီ ဥပေဒၾကမ္းကို တင္ဖို႔ လႊတ္ေတာ္ အမတ္ေတြရဲ႕ လက္မွတ္
စုေဆာင္းတဲ့အခါ တင္ျပသူ ဦးသိန္းေဇာ္ေရာ အျခားဘယ္တာ၀န္ရွိသူ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကမွ
လက္မွတ္ထိုးတဲ့ အမတ္ေတြကို ဥပေဒၾကမ္း မျပသခဲ့ပါဘူး။

ျပည္ခိုင္ၿဖိဳး အမတ္ ၂၃၃ ေယာက္နဲ႔ အတူ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ဖို႔ လက္မွတ္ထုိးေပးလိုက္တဲ့
အင္န္အယ္လ္ဒီ အမတ္ ၃၈ ေယာက္စလံုးကအဲဒီ ဥပေဒၾကမ္းကုိ မျမင္ဖူးၾကပါဘူး။

ဒါတင္လားဆိုေတာ့ မကေသးပါဘူး။

တကယ့္တကယ္ လႊတ္ေတာ္ထဲ ဥပေဒၾကမ္း တင္တဲ့အခါမွာလည္း ျပည္ခုိင္ၿဖိဳး အမတ္
ဦးသိန္းေဇာ္က ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ဆင္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လုပ္ခဲ့ကိုင္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ဇယား၊ မွတ္တမ္းနဲ႔တကြ၊
တင္ျပမယ့္ ဥပေဒၾကမ္းထဲမွာ ဘယ္လို ပုဒ္မေတြကို ျပင္မယ္၊ ပုဒ္မဘယ္ႏွစ္ခုေလာက္ ျပင္မယ္
ဆိုတာပဲေျပာၿပီး ဥပေဒၾကမ္းကို တင္သြားခဲ့တာပါ။

လႊတ္ေတာ္တြင္းမွာ တင္တဲ့ ဥပေဒၾကမ္းကို လံုး၀ ဖတ္မျပပါဘူး။

ဒါေပမဲ့ အဲဒီဥပေဒၾကမ္းတင္စဥ္မွာေတာ့ ဥပေဒၾကမ္းကို ျပည္ခုိင္ၿဖိဳး၊ အင္န္အယ္လ္ဒီ၊ တစည
အပါအ၀င္ ႏုိင္ငံေရးပါတီ အသီးသီးနဲ႔ တစ္သီးပုဂၢလ အမတ္ေပါင္း ၂၈၉ ေယာက္၊
အမတ္အားလံုးရဲ႕ ၄၃ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ လက္မွတ္နဲ႔တကြ တင္တယ္ဆိုၿပီး ေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။

အင္န္အယ္လ္ဒီပါတီ အမတ္ေတြဟာ ကိုယ္တင္မယ့္ ဥပေဒၾကမ္းကို မျမင္မေတြ႕ရပဲ လက္မွတ္
ထိုးေပးလိုက္ရတဲ့ သေဘာသက္ေရာက္ပါတယ္။

ဦးသိန္းေဇာ္တင္ၿပီးက်မွသာ သူရဦးေရႊမန္းက ဥပေဒၾကမ္းကို ညေန လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေ၀း
ၿပီးဆံုးခ်ိန္မွာ ျဖန္႔ေ၀ေပးမယ္ဆိုၿပီး ေျပာခဲ့ပါတယ္။

ဒီ လုပ္ရပ္ဟာ သေဘာ႐ိုးနဲ႔၊ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းနဲ႔အညီ လုပ္ကိုင္တယ္လို႔ မယူဆႏုိင္ပါဘူး။

အရင္က လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ ဘယ္သူမွ မျမင္ဘူးတဲ့ ဥပေဒၾကမ္းတစ္ခုကို တင္လိုက္တယ္ဆိုတာမ်ဳိး
အစဥ္အလာ မရွိခဲ့လုိ႔ပါပဲ။

ဒါေၾကာင့္လည္း ဥပေဒၾကမ္းစာရြက္ကို လက္ခံရၿပီးေနာက္ ပုဒ္မ ၅၉ (စ) ကို ပယ္ဖ်က္မထားတာ၊
အျခားအခ်က္ေတြဟာလည္း အင္န္အယ္လ္ဒီက ျပင္ခ်င္တဲ့ အေျခအေနနဲ႔ အလြန္ကြာျခားေနတဲ့
အတြက္ ဦး၀င္းျမင့္အပါအ၀င္ အင္န္အယ္လ္ဒီ အမတ္ေတြ ျပာယာခတ္သြားၾကပါတယ္။

တ႐ုတ္ျပည္သြားဖို႔ ရန္ကုန္ေရာက္ေနတဲ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဆီ ကမန္းကတန္း ဖုန္းဆက္
အေၾကာင္းၾကားၾကရပါတယ္။

သတင္းဌာနေတြကိုလည္း သူတို႔ လက္မွတ္ထုိးလိုက္တာဟာ ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ဖို႔၊ အဲဒီ
ဥပေဒၾကမ္းမွာပါတဲ့ အခ်က္ေတြကို သေဘာတူလို႔ လက္မွတ္ထုိးလိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူးဆိုၿပီး
ေျဖၾကရပါေတာ့တယ္။

တကယ္ေတာ့ ဦး၀င္းျမင့္ဟာ လႊတ္ေတာ္က ဖြဲ႕ထားေပးတဲ့ ၁၀၈ ေယာက္ပါ ဖြဲ႕စည္းပံု သံုးသပ္ေရး
ေကာ္မတီမွာေရာ၊ ၃၁ ေယာက္ပါတဲ့ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ဆင္ေရး ေကာ္မရွင္မွာေရာ ပါခဲ့သူပါ။

သူကိုယ္တုိင္ေတာင္ အဲဒီ ဥပေဒမူၾကမ္း ဘယ္သူေတြက ေရးဆြဲထားၿပီး ဘယ္က
ထြက္ေပၚလာတယ္ဆိုတာ မသိဘူးလို႔ ဆုိပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ ဒီအျဖစ္အပ်က္ဟာ တုိက္ဆုိင္တယ္လို႔ မဆိုႏုိင္ပါဘူး။

ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၄ ႏို၀င္ဘာလ ၂၈ ရက္ေန႔က ျပည္ေထာင္စုုလႊတ္ေတာ္မွာ ျပည္ေထာင္စုု
လႊတ္ေတာ္ဆုုိင္ရာနည္းဥပေဒမ်ားကိုု ျပင္ဆင္တဲ့ ဥပေဒတစ္ခု အတည္ျပဳခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီ ျပင္ဆင္ခ်က္ထဲမွာ အေျခခံဥပေဒျပင္ဆင္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ လုုပ္နည္းေတြကို
ျပင္ဆင္ထားခ်က္ေတြပါပါတယ္။

အထူးသျဖင့္ နည္းဥပေဒ ၁၃၃ ကေန ၁၄၃ အထိ ျဖစ္ပါတယ္။

နည္းဥပေဒ ၁၃၆ မွာ အေျခခံဥပေဒ ျပင္ဆင္တဲ့ မူၾကမ္းကိုု စတင္ေဆြးေႏြးျခင္း မျပဳမီ
ဥပေဒမူၾကမ္းနဲ႔ ပူးေပါင္းေကာ္မတီရဲ႕ စိစစ္ေတြ႕ရိွခ်က္ကို ကုိယ္စားလွယ္ေတြထဲ အနည္းဆံုုး
ခုုနစ္ရက္ ႀကိဳတင္ေ၀ရမယ္အစား လႊတ္ေတာ္ နာယက သတ္မွတ္သည့္နည္းလမ္းအတိုုင္း
လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားထံ ႀကိဳတင္ေ၀ငွရမည္လို႔ ျပင္ထားပါတယ္။

အခု လက္ရွိ သူရဦးေရႊမန္း၊ ဦးသိန္းေဇာ္နဲ႔ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳး တာ၀န္ရွိသူတခ်ဳိ႕ဟာ အဲဒီ
ျပင္ဆင္ထားခ်က္ကို အသံုးျပဳၿပီး ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ေရးဥပေဒၾကမ္းကို ကိုယ့္ဖာသာကိုယ္ႀကိတ္ေရး၊
ဥပေဒၾကမ္းအတြက္ လက္မွတ္ ထိုးခ်ိန္မွာလည္းမျပ၊ လႊတ္ေတာ္ထဲ တင္ခ်ိန္ထိလည္း မေျပာဘဲ၊
ဥပေဒၾကမ္းတင္ၿပီးမွ၊ ေနာက္က်ၿပီးမွသာ စာရြက္ေ၀ အသိေပးခဲ့တာပါ။

အခုလို လုပ္ကိုင္ဖို႔ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈေတြ လုပ္ထားခဲ့တာ ေပၚလြင္ပါတယ္။

တကယ္လို႔သာ ဥပေဒၾကမ္းကို အရင္ျမင္ရရင္ အင္န္အယ္လ္ဒီနဲ႔ အျခား တိုင္းရင္းသားပါတီ
ေတြဟာ ဒီ ဥပေဒ ၾကမ္းကိုတင္ဖို႔ လက္မွတ္ေရးထိုးေပးခ်င္မွ ထိုးေပးၾကပါလိမ့္မယ္။

ခုေတာ့ လႊတ္ေတာ္တြင္း ပါတီအားလံုးက တညီတၫြတ္တည္းတင္တဲ့ ဥပေဒၾကမ္း ျဖစ္ေအာင္
ဖန္တီးလိုက္တာပါ။

အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ အင္န္အယ္လ္ဒီ အလွည့္ဖ်ား ခံေနရတာ ခုမွ
မဟုတ္ပါဘူး။

ၿပီးခဲ့တဲ့ ကာလေတြထဲက လႊတ္ေတာ္ တာ၀န္ရွိသူေတြနဲ႔ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးအမတ္ေတြဟာ
ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ေရး အက်ပ္အတည္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သမၼတဦးသိန္းစိန္နဲ႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႉးႀကီး
မင္းေအာင္လႈိင္ဘက္ကို လဲႊခ်ခဲ့ပါေသးတယ္။

သူတို႔ လုပ္ကိုင္ပံုကေတာ့ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ေရး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ လိုလားခ်က္နဲ႔ ပတ္သက္ရင္
လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ အဆင္ေျပတယ္၊ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးကလည္း အဆင္ေျပတယ္၊ ဒါေပမဲ့ အဲဒီအတိုင္း
ဆက္ေဆာင္ရြက္ရင္ တပ္မေတာ္သား အမတ္ေတြက သေဘာတူမွာ မဟုတ္ဘူး၊ မဲခြဲရင္
႐ႈံးလိမ့္မယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ေရး အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ေအာင္ ေျခာက္ပြင့္ဆိုင္ ေဆြးေႏြးပြဲ
ေခၚရေအာင္ ဆိုၿပီး သမၼတနဲ႔ တပ္ခ်ဳပ္အေပၚ အျပစ္ပံုခ်၊ လမ္းလႊဲခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္လည္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ အင္န္အယ္လ္ဒီဟာ သမၼတ ဦးသိန္းစိန္နဲ႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႉးႀကီး
မင္းေအာင္လႈိင္တုိ႔ကပဲ သေဘာတူရင္ ဖြဲ႕စည္းပံုကို အဆင္ေျပေျပ ျပင္ႏုိင္မယ္ဆိုၿပီး ထင္မွတ္မွား၊
သမၼတနဲ႔ တပ္ခ်ဳပ္ကို ဗီလိန္ေတြသဖြယ္ ျမင္ခဲ့ၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံု ျပင္ဆင္ေရး သေဘာထားနဲ႔ ပတ္သက္ရင္
သူရဦးေရႊမန္း၊ ဦးခင္ေအာင္ျမင့္၊ သမၼတ ဦးသိန္းစိန္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႉးႀကီး မင္းေအာင္လႈိင္တို႔ အားလံုး
သေဘာထား အတူတူပါပဲ။

ခုဆို သူရဦးေရႊမန္း၊ ဦးခင္ေအာင္ျမင့္နဲ႔ ျပည္ခုိင္ၿဖိဳးပါတီရဲ႕ သေဘာထားကို ဥပေဒၾကမ္းထဲမွာ
မ်က္၀ါးထင္ထင္ ျမင္ေတြ႕ၾကရၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါဟာ ဖြဲ႕စည္းပံုျပင္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ အင္န္အယ္လ္ဒီပါတီ အခ်ိန္ဆြဲခံ၊
အလွည့္ဖ်ားခံရတဲ့ သေဘာျဖစ္ေနပါေၾကာင္း သံုးသပ္တင္ျပလိုက္ရပါတယ္။
http://myanmar.mmtimes.com/index.php/features/14794-2015-06-17-12-08-33.html#.VYQHX9xNiXY.facebook

No comments:

Post a Comment