ondragstart="return false" onselectstart="return false"

Tuesday, October 11, 2011

သကၤန္းညီေနာင္- ေကာ့ကရိတ္လမ္း ေဖါက္ရန္ ထိုင္း- ျမန္မာ သေဘာတူ

ခ်င္းမိုင္ (မဇၩိမ)။ ။ ကရင္ျပည္နယ္ သကၤန္းညီေနာင္မွ ေကာ့ကရိတ္အထိ ကားလမ္းေဖာက္လုပ္ရန္ ထိုင္းႏိုင္ငံ
ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံတို႔အၾကား သေဘာတူညီမႈ စာခ်ဳပ္ကို ထိုင္းဝန္ၾကီးခ်ဳပ္ ျမန္မာႏိုင္ငံခရီးစဥ္အတြင္း ခ်ဳပ္ဆိုခဲ့သည္ဟု
ေအာက္တိုဘာလ ၆ရက္ေန႔ထုတ္ ႏိုင္ငံပိုင္ သတင္းစာမ်ားတြင္ ေဖၚျပထားသည္။

ထိုင္းႏိုင္ငံ ဝန္ၾကီးခ်ဳပ္ မစၥရင္လပ္ ရွင္နာဝပ္၏ ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ ေအာက္တိုဘာလ ၅ ရက္ေန႔က သြားေရာက္ခဲ့သည့္ တရက္တာ ခရီးစဥ္အတြင္ အဆိုပါ လမ္းေဖါက္လုပ္ရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

၂၂ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားသည့္ ကရင္ျပည္နယ္ အေရွ႕ေတာင္ဘက္ရွိ သကၤန္းညီေနာင္ႏွင့္ ေကာ့ကရိတ္လမ္း
ေဖာက္လုပ္မႈရန္ နားလည္မႈ စာခၽြန္လႊာကို ျမန္မာႏုိင္ငံဘက္မွ ႏိုင္ငံျခားေရး ဝန္ႀကီး ဦးဝဏၰေမာင္လြင္ႏွင့္ ထိုင္ႏိုင္ငံျခားေရးဝန္ၾကီး မစၥတာ ဆူရာပြန္ တိုဝီခ်ိဳက္ခ်ာကူးတို႔ ယခုလ ၅ ရက္ေန႔က လက္မွတ္ ေရးထိုးခဲ့ျခင္း
ျဖစ္သည္။

ထိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္၏ ခရီးစဥ္အတြင္း သမၼတ ဦးသိန္းစိန္ႏွင့္လည္း ေတြ႔ဆံုခဲ့ရာ ႏွစ္ႏုိင္ငံရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကုန္သြယ္မႈ က႑မ်ား တိုးျမႇင့္သြားရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့သည္ဟု ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာက ေဖၚျပသည္။ ထိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္မွ မိုးေလဝသႏွင့္ ဇလေဗဒဆိုင္ရာ ကိရိယာမ်ား ေပးခဲ့သည္ဟုလည္း ပါရွိသည္။

ကရင္အမ်ဳိးသားအစည္းအ႐ံုး KNU တပ္မဟာ ၆ ႏွင့္ တပ္မဟာ ၇ တို႔ ထိန္းခ်ဳပ္ရာနယ္ေျမအတြင္း တည္ရွိသည့္ အဆိုပါလမ္းသည္ မိမိတုိ႔တပ္မ်ား လႈပ္ရွားရာေဒသတြင္း ျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္ မိမိတို႔အေနႏွင့္ ေဖါက္လုပ္မႈကို သေဘာမတူႏိုင္ေၾကာင္း KNU ၏ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူ ပဒိုေဒးဗစ္ေထာက မဇၩိမႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး တခုတြင္
ေျပာဆိုခဲ့သည္။

ထိုင္းႏိုင္ငံ အကူညီျဖင့္ ၁၈ ကီလိုမီတာ အကြာအေဝးရွိသည့္ ျမဝတီ၊ သကၤန္းညီေနာင္ လမ္းအပိုင္းကို ၂ဝဝ၇
ေဖါက္လုပ္ၿပီးစီးခဲ့သည္။

ထိုင္း- ျမန္မာနယ္စပ္ ျမဝတီၿမိဳ႕မွ သကၤန္းညီေနာင္- ေကာ့ကရိတ္- ေမာ္လၿမိဳင္အထိ ကီလိုမီတာ ၁,၄ဝဝ အထိ ရွည္လ်ားၿပီး အာရွဟိုင္းေဝးလမ္းမၾကီး ျဖစ္လာမည္ျဖစ္သည္။

ထိုင္းဝန္ၾကီးခ်ဳပ္ေဟာင္း မစၥတာ အဘီဆစ္ ဝဲခ်ာခ်ီဝကလည္း ၂ဝ၁ဝ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလအတြင္းက
ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ သြားေရာက္ခဲ့ၿပီး ထိုစဥ္က ျမန္မာဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ျဖစ္သူ ဦးသိန္းစိန္ႏွင့္ ေတြ႔ဆံုခဲ့ေသးၿပီး ထိုင္းဘတ္
ဘီလီယံ ၄ဝဝ ေက်ာ္ကုန္က်မည့္ ထားဝယ္ေရနက္ ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္းကို အေကာင္အထည္
ေဖၚရန္ သေဘာတူခဲ့ေသးသည္။
http://www.mizzimaburmese.com/news/inside-burma/8460-2011-10-10-14-13-31.html

No comments:

Post a Comment